Wednesday, November 26, 2008

Mama D'Visit part 2

Ekceli Mama, Dya and Ilmi datang seawal cuti sekolah bermula. Diorang memang dah lama nak datang tido kat umah aku dalam jangkamasa yang agak lama tapi tak berkesempatan. Disebabkan kesibukan kerja, tak banyak masa aku dapat abiskan untuk mereka. Sekadar hujung minggu je la dapat bawak jalan2... ni kira antara gambo2 yang aku tertinggal la nak masukkan... To Dya .... please be my co-writer for this ok!

(mm... bukan senang tau nak dapat menyanyi ngan Mama aku nih.... kira cam sejarah gak la...)

(kebetulan sempat sambut Happy Birthday Dya... sorry dik... cake cikai jer dapat sediakan... heheheh)

(Genting Highland... kota keriangan.... sempat gak la bawak diorang g sini)

(ntahla... aku suka betul ngan gambo ni yang diambil oleh adik aku)


Aku sekeluarga pun nak amik kesempatan nih untuk wish dya a happy "belated" birthday! Semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan... amin!

No comments: